راه هایی موثر برای داشتن شکمی صاف - بیا تو تفریح -

پیشنهاد ویژه

خانه / آرایش و زیبایی / راه هایی موثر برای داشتن شکمی صاف

راه هایی موثر برای داشتن شکمی صاف

راه هایی موثر برای داشتن شکمی صاف

راه هایی موثر برای داشتن شکمی صاف

با کمک این روشها میتوانید شکمی زیبا و صاف داشته باشید…

روزانه ۶ وعده غذا بخورید: یکی از رازهای افزایش متابولیسم و رهایی از چربی شکم، تغییر در رژیم غذایی است. با مصرف روزانه ۵ تا ۶ وعده غذای کوچک و پیشگیری از گرسنگی طولانی مدت بدن، می‌توانید به راحتی وزن کم کنید. وعده صبحانه خود را ۳۰ دقیقه بعد از زمان بیدار شدن شروع کنید و مقادیر زیادی آب در طول روز بنوشید.

بر روی پروتئین‌ها تمرکز کنید: مصرف کربوهیدرات‌های ساده مانند نان سفید یا پاستا را محدود کنید و به جای آن از پروتئین‌های موجود در بوقلمون، تخم مرغ، سینه مرغ، ماهی‌های غنی از امگا ۳ و پروتئین آب پنیر لذت ببرید.

تمرین‌های قلبی عروقی انجام دهید: هدف روزانه ۳۰ دقیقه ورزش قلبی عروقی و برای ۳ تا ۵ بار در هفته است. تمرین‌های قلبی عروقی شامل پیاده روی، دوچرخه سواری و هر ورزش دیگری است که ضربان قلب را افزایش دهد.ورزش‌های آموزش قدرت انجام دهید: کلید افزایش متابولیسم، افزایش توده عضلانی است. حداقل دو بار در هفته ورزش‌های مرتبط با آموزش قدرت انجام دهید.

خواب کافی دریافت کنید: تحقیقات نشان داده که محرومیت از خواب می‌تواند منجر به افزایش اشتها شود زیرا هورمون‌های تنظیم کننده گرسنگی با کاهش میزان خواب تغییر می‌کنند. پس در شبانه روز حداقل ۷ تا ۹ ساعت خواب کامل داشته باشید.

استرس خود را کنترل کنید: استرس باعث افزایش سطح کورتیزول می‌شود و میل شما را به مصرف مواد غذایی ناسالم افزایش می‌دهد. استرس خود را با پیاده روی، نوشیدن چای و یا خواندن کتاب انجام حرکات یوگا کنترل کنید.

راه هایی موثر برای داشتن شکمی صاف

منتشر شده در:بیا تو تفریح

راه هایی موثر برای داشتن شکمی صاف
Rate this post

درباره admin

مدیر سایت بیا تو تفریح

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

اخبار ایران و جهان , بیوگرافی , ورزش , شعر , فال , لطيفه هاي خنده دار , مذهبی , عکس خنده دار و دوربین مخفی